Магістри заочної форми навчання спеціальності 053 Психологія успішним захистом кваліфікаційних робіт з психології завершили своє навчання.
Теми кваліфікаційних робіт відображали популярність психологічних запитів та показували проблеми психології сьогодення. Актуальність досліджень магістрантів проявилась повною мірою, що можна зрозуміти навіть з назв наукових робіт.
Особливо нагальними є теми підтримки та супроводу військовослужбовців та представників силових структур: психологічні особливості реадаптації військовослужбовців, психологічні особливості ресоціалізації військовослужбовців, емоційний інтелект як чинник схильності до лідерства у військовослужбовців молодшого і старшого офіцерського складу, особливості психоемоційних станів у військовослужбовців ЗСУ, особливості соціально-психологічної адаптації військовослужбовців до умов цивільного життя, психологічна готовність працівників Державної кримінально-виконавчої служби до виконання професійних обов’язків та психологічні особливості ментального здоров’я працівників правоохоронних органів під час війни.
Надзвичайно важливими є дослідження психології мігрантів та переселенців: психологічні особливості стресостійкості емігрантів, психологічні особливості образу Я емігрантів з України, особливості емоційної сфери жінок-переселенок з території України, психологічні особливості життєстійкості у переселенців, психологічні особливості щастя у жінок під час війни (на матеріалі жінок-переселенок та тих, хто залишились в Україні) та психологічна готовність до материнства в умовах війни.
Також запитуваними є дослідження про підготовку та психологічний супровід фахівців різних галузей: особливості професійної ідентичності студентів-психологів, психологічне благополуччя та ментальне здоров’я майбутніх психологів, комунікативна складова професійної компетентності фахівців соціальної сфери, профілактика вигорання соціальних працівників неурядового сектору у воєнний особливості структурно-змістових компонентів професійної Я-концепції майбутніх психологів, готовність до ризику у футболістів в залежності від спортивної мотивації, особливості емоційного вигорання вчителів в сучасних умовах, психологічні особливості стресостійкості особистості в організації (на прикладі працівників промислового підприємства), особливості соціально-психологічної адаптації студентів ЗВО в умовах дистанційного навчання, чинники емоційного вигорання студентів ЗВО, стресостійкість як складова ментального здоров’я у студентів ЗВО,
Це і проблеми вивчення вікової та педагогічної психології – це дослідження: зв’язку самооцінки з агресивністю особистості в підлітковому віці, особливості емпатії у дітей старшого дошкільного віку, психологічні особливості мислення моно- і білінгвальних дітей старшого дошкільного віку, гендерні особливості переживання самотності у підлітковому віці, психологічні особливості агресивної поведінки сучасних підлітків в залежності від статі, індивідуальні особливості пам’яті молодших школярів, розвиток сприймання молодших школярів, самооцінка підлітків з різним рівнем тривожності, вплив маніпулювання на міжособистісні стосунки у підлітковому віці, вплив стилю сімейного виховання на емоційне благополуччя дошкільників, особливості стресостійкості підлітків, розвиток емоційного інтелекту у молодших школярів, чинники соціально-психологічної адаптації осіб дорослого віку у стресових ситуаціях життя, особливості часової перспективи осіб з різними рівнями психологічного благополуччя та особистісні особливості жінок – активних користувачів соціальних мереж (на прикладі Instagram).
Не оминули магістранти увагою і проблеми дітей з інвалідністю: вплив занять спортом на соціально-психологічну адаптацію та мотивацію дітей з інвалідністю та їх сімей.
Усі роботи були виконані на високому професійному рівні і мають велику практичну значущість для суспільства.
Захист кваліфікаційних робіт магістрів ЗФН 2024 р.
Перегляди: 49