15 грудня 2021 р. відбулась звітна конференція з проходження виробничої психодіагностичної практики, метою якої було удосконалення професійних вмінь та навичок з психодіагностики на основі апробації їх на практиці та ознайомлення з практичною діяльністю психолога.
Згідно навчального плану підготовки бакалаврів у галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки за спеціальністю 053 Психологія, виробнича психодіагностична практика тривала протягом 4 тижнів - 3 01 листопада по 28 листопада 2021 року.
Керівником практики к. психол. н., доцентом Щербак Тетяною Іванівною разом зі студентами були обговорені питання щодо особливостей організації практики, проаналізовано досягнення цілей та задач практики, визначено проблемні питання, що поставали перед студентами на базах практик. Практиканти звітували про зроблене, ділилися враженнями та жваво обговорювали особливості виконання своїх професійних обов’язків на різних базах практики: Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 15 "Перлинка", КУ Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 1 ім. В. Стрельченка, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, КЗ Палац дітей та Юнацтва, Сумська обласна дитяча клінічна лікарня.
«Дана робота допомогла поглибити отримані раніше теоретичні знання та закріпити практичні навички, переймаючи досвід практикуючого спеціаліста та особисто здійснюючи роботу згідно сформованого плану. Виробнича психодіагностична практика дозволила отримати більше уявлення про безпосередню роботу за майбутньою професією та виявити області і власні якості, які потребують розвитку і вдосконалення. Практика у Сумському державному педагогічному університеті імені А. С. Макаренка дала цінний досвід, за який слід завдячувати професіоналізму фахівців психологічної служби» Сіренко Ю., студентка 0047 групи
«Досвід набутий протягом цієї виробничої психодіагностичної практики, дав поштовх задуматись над своєю досвідченістю та практичними навичками у ролі психолога, також над своїми особистісними професійними характеристиками які є важливими саме у цій сфері». Кривонос Т., студентка 0047 групи
В умовах карантину активно проводяться заняття у психологічному центрі "Психолог і Я". К. психол. н., доцент Пасько Катерина Миколаївна запрошує всіх бажаючих приєднатися до арт-терапевтичних дистанційних зустрічей! За інформацією звертатися на кафедру психології.
Магістри заочної форми навчання спеціальності 053 Психологія успішно склали комплексний екзамен з психології та практики консультування та захистили кваліфікаційні роботи на здобуття освітнього ступеня магістра.
На екзамені магістри довели свою конкурентоспроможність в галузі практичної психології, здатність забезпечити надання кваліфікованої психологічної допомоги фізичним особами, організаціям, окремим групам населення.
За результатами складеного екзамену та захисту каліфікаційної роботи усі студенти отримають диплом про здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти.
Бажаємо їм успіхів у галузі психології, кар'єрного зростання та отримання задоволення від улубленої роботи!
01 грудня 2021 р. в рамках викладання дисципліни «Психодіагностика» для студентів ОР Бакалавр доцентом Щербак Тетяною Іванівною було проведено лекцію за участі запрошених спікерів: Борисенко В.А. – практичного психолога ЗЗСО I-III ступенів №5 ТМР (тростянецької міської ради), спікером молодіжних проєктів "Школярка-Панянка", The Youth Forum, Кавотерапія; та Коломієць Я.М. – практичного психолога Машинобудівного фахового коледжу СумДУ. Окрім того, до лекції долучилися і магістранти спеціальності 053 «Психологія».
В цілому, заняття відбулося у формі активного дискусійного обговорення найбільш цікавих та актуальних питань психодіагностики в галузях соціальної практики. Магістрантів цікавив досвід роботи практичних психологів, роль особистості самого спеціаліста, що здійснює діагностико-корекційну, діагностико-виховну діяльність, а студенти уточнювали питання щодо розподілу робочого навантаження, ведення документації, підґрунтя вибору психодіагностичного інструментарію. У центрі дискусії були також питання формулювання діагнозу та прогнозу розвитку особистості на основі діагностичних даних.
Сподіваємось, що такий приклад залучення до лекційних занять фахівців стане гарним початком цілої низки наступних заходів.