Психологічна служба надає можливість ознайомитися з нормативно-правовою базою служби, основними формами та напрямками роботи.
Зустріч проводила керівник психологічної служби - к.пед.наук, Ратєєва В.О.
У четвер, 11.02.2021 р. завершився чудовий проєкт "МЕДІАПАЗЛИ: школа відповідального батьківства", в якому брали активну участь і родини викладачів та студентів спеціальності "Психологія". По завершенню залишилися лише приємні враження і бажання і надалі плекати власну медіаграмотність, оскільки в епоху новітніх технологій ми часто забуваємо про важливість медіагігієни.
Ідеї її необхідності вдало активізували у чудово підготовленому тренінгу психолог Вікторія Ратєєва разом із Мариною Ячменик. Спікери налаштували на робочу атмосферу, створили чудову атмосферу довіри, яка допомогла з легкістю вбудувати у світосприйняття учасників проєкту інфо-"пазли" інших спікерів. Любов Пшенична і Олена Семеног вдало подали інформацію про академічну доброчесність і медіагігієну як свідому складову нашого повсякденного життя. Думаю, що відтепер ми будемо концентрувати увагу не лише на проблемі списування, а і на принципах толерантності, етики і взаємоповаги та намагатимемося власним прикладом показувати дітям та студентам, як це важливо в житті. Запам'яталася нестандартна і доступна подача матеріалу на вебінарі спікера Марини Ячменик, на якому опановували новітні платформи, створювали гугл-карти.
Дуже цікавим і пізнавальним був вебінар із журналістських стандартів: ми навчилися розвивати критичне мислення, розрізняти факти і судження, перевіряти світлини, протидіяти маніпуляціям, взнали про особливості кібербулінгу. Дякуємо спікерам Наталії Калініченко та Марині Ячменик. Із захопленням слухали спікера Надію Кириленко на важливу для сучасних батьків проблему: як без заборон і саме через гаджети прищепити любов до книги, до читання. Спікер у казково-інтерактивній формі, затишній атмосфері зацікавила не лише кожну дитину, а й батьків. Усі учасники - і батьки, і діти були дуже активними, створювали грона, книжкові дерева родини, опановували нові онлайн-платформи, складали розумні пазли.
Нестандартно підбила підсумки на фінальній зустрічі Марина Ячменик. Не дивно, що кожна родина з нетерпінням чекала можливості презентувати свій родинний проєкт!!!
Підсумовуючи, констатуємо - дуже цікавий і актуальний проєкт! Дякуємо Міжнародному проєкту «Вивчай і розрізняй: інфомедійна грамотність»!
Дякуємо ❤ професійним спікерам і чекаємо на нові творчі і актуальні об'єднуючі проекти у рідному СумДПУ імені А.С. Макаренка!
Запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь у відкритій зустрічі з експертною групою: ID 31431 Сумський державний педагогічний університет імені А.С.Макаренка ОП "Практична психологія" 10 лютого 2021 р. о 14.30.
Ідентифікатор Zoom конференції: 762 5697 0150
Пароль: 2021
Міжнародна ініціатива у межах Всесвітнього Дня гідності, ініційована та проведена в Університеті Ячменик М.М. - керівником Центру забезпечення якості вищої освіти (за підтримки проєкту USAID «Підтримка організацій-лідерів у протидії корупції в Україні ВзаємоДія», всесвітнього руху Amnesty International, у співпраці з Міністерством освіти і науки України, Офісом освітнього омбудсмена України й Уповноваженим Президента України з прав дитини) була сертифікована головою Ради ГО «ЕдКемп Україна» та національним головою організації Global Dignity в Україні, членом Громадської ради Міністерства освіти і науки України – О. Елькіним.
Студенти та викладачі кафедри психології СумДПУ імені А.С. Макаренка приймали участь у заходах до Днів Гідності (з питань Гідності Людини, онлайн-безпеки, протидії корупції, дотримання принципів академічної доброчесності, ролі жінки у житті суспільства).
Відбулось практичне заняття в центрі «Психолог і Я» зі студентами 2 курсу, заочної форми навчання, група П-2. Заняття присвячено ознайомленню з арт-терапевтичною технікою Мандала з метою глибинного проживання образу «Я». Заняття провела кандидат філософських наук, доцент Пасько К.М. Проведено ознайомлення з різновидом мандал. На занятті відбулося: створення власного малюнку мандали; вивчення основних характеристик мандали, інтерпретація кольору та зображених символів.
Робота носить творчий характер і виховує у майбутніх психологів якості дослідників, збагачує і закріплює знання й уміння студентів, готує їх до розв'язання завдань, які мають практичне значення для подальшої професійної реалізації. На заняттях студенти вивчають актуальні проблеми Естетотерапії та Арт-терапії. Робота організована у формі студентського дискусійного клубу.
В умовах карантину заняття проходили в ZOOM.