Магістри заочної форми навчання спеціальності 053 Психологія успішним захистом кваліфікаційних робіт з психології завершили своє навчання.
Теми кваліфікаційних робіт відображали популярність психологічних запитів та показували проблеми психології сьогодення. Актуальність досліджень магістрантів проявилась повною мірою, що можна зрозуміти навіть з назв наукових робіт.
Це і проблеми вивчення вікової та педагогічної психології: «Психологічні особливості емоційних станів осіб
юнацького віку», «Вплив акцентуацій характеру на стресостійкість особистості в юнацькому віці», «Психологічні особливості інтернет залежності у юнацькому віці», «Особливості навчальної мотивації молодших школярів», «Соціально-психологічні чинники агресивної поведінки старших дошкільників», «Психологічні особливості емоційних станів дітей дошкільного віку», «Психологічні особливості асертивності в юнацькому віці», «Криза ідентичності в підлітковому віці» та «Психологічні особливості тривожності в підлітковому віці».
Також запитуваними є дослідження про підготовку та психологічний супровід фахівців різних галузей: «Становлення ієрархії уявлень про майбутню професію студентів практичних психологів в ході навчання у ЗВО», «Емоційний інтелект як складова комунікативної компетентності майбутніх фельдшерів», «Особливості ставлення студентів до навчальної діяльності в умовах дистанційного навчання», «Особливості прояву синдрому емоційного вигорання у менеджерів по роботі з клієнтами» та «Психологічні особливості резільєнтності майбутніх журналістів».
До речі, тема резільєнтності (стресостійкості) в умовах сучасного життя в країни стає надзвичайно важливою: «»Резильєнтність осіб дорослого віку в умовах війни», «Особливості психологічного благополуччя молоді в умовах воєнного стану», «Почуття гумору у осіб з різним рівнем життєстійкості», «Психологічні особливості резільєнтності особистості в умовах суспільства ризику» та «Психологічні особливості резільєнтності волонтерів в умовах війни».
Не оминули магістранти увагою і актуальні проблеми сирітства та патронатних сімей: «Психологічні особливості міжособистісних стосунків дітей-сиріт дошкільного віку» та «Психологічні особливості кандидатів у прийомні батьки, патронатні вихователі».
Були студенти, які зараз проживають за кордоном, але й там надають психологічну допомогу українським дітям: «Психологічний супровід українських дітей з соматичними захворюваннями в закладах освіти Польщі».
Магістранти досліджували особливості протиправної поведінки: «Особистісні особливості юнаків та юначок, що мали досвід вживання наркотичних засобів» та «Особистісні особливості злочинців антисоціального типу».
Також, серед магістрантів є ті, що проходять службу в лавах ЗСУ. Вони досліджували психологію військовослужбовців: «Особливості стресостійкості як складові здоров’я військовослужбовців» та «Особливості адаптаційного потенціалу військовослужбовців, які проходять навчання на базовий рівень військової підготовки».
Усі роботи були виконані на високому професійному рівні і мають велику практичну значущість для суспільства.